اهنگ  فوق العاده زیبا  و احساسی  خوابیدی رو بال موج ها  از گروه 0111

خوابیدی رو بال موجا
کاش می شد بودم کنارت
تو به دریا دل سپردی
من تو ساحل چشم به راهت
دنبالت دارم می گردم
اما نیست از تو نشونی
روزگار ما رو جدا کرد
یه غروب توی جوونی
دل من هواتو کرده
کاش می شد تو رو ببینم
کاش بشه تو خواب دوباره
دست سردتو بگیرم

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید



می خوام بگم از اون روزا که دستا توی دست
چه خوش بودیم با رفیقا آرزوهامون شکست
سختی و مشکلات جلودارمون نبود
لحظه ها تند می گذشتن زیر گنبد کبود
تا این روزای خوشو آب اومد و برد
سخن با تو هستم تا آخر رفیقم مرد
دریا اونا رو تو چنگش اسیر کرد و
اجل جام مرگشو داد اونا رو سیر کرد و
بچه ها توی جوونی رفتن از بینمون
رفیقا رو تنها تکمیل نکردن دینشون
نشون به اون نشون که یادشون توی ذهنمونه
خدا اینو بهتر از همة ماها می دونه
رفیق خوب چیزی نیست که بره از یاد
آخه رفاقت نعمتی که خدا بهم داد ، خدا بهم داد


دنبالت دارم می گردم
اما نیست از تو نشونی
روزگار ما رو جدا کرد
یه غروب توی جوونی
خوابیدی رو بال موجا
کاش می شد بودم کنارت
تو به دریا دل سپردی
من تو ساحل چشم به راهت
دنبالت دارم می گردم
اما نیست از تو نشونی
روزگار ما رو جدا کرد
یه غروب توی جوونی

بعده مرگشون زندگی شده مثله مرداب
رویاهای خوشو فقط می دیدیم توی خواب
بودنش شده واسمون عین سراب
چیزی نمونده ازشون به جز عکس توی قاب
با رفتنشون فقط اسمشونو جا گذاشتن
دلم می سوزه وقت خداحافظی نداشتن
شادی و تفریح دیگه رختشونو بستن
به جاش غصه و غم توی دلامون نشستن
پنج شنبه ها همه میریم سر خاکشون
چشا گریون دلا پریشون
یاده دست نوشته یاده خطشون
یاد رد پا جا پای کفششون

دل من هواتو کرده
کاش می شد تو رو ببینم
کاش بشه تو خواب دوباره
دست سردتو بگیرم

در و دیوار پر شده از عکستون
تو گوشم می پیچه صدای خندتون
وقتی می خوابم آرزومه ببینمتون
بی معرفتا خجالت می کشین ببوسمتون
سر جاتون یه شاخه گلی هنوز هست
بوش به مشامم که می رسه میشم مست
داد می زنم بلند صدامو بشنوید
دلم تنگ شده چرا جوابو نمی دید
بغض بهم امون خوندن نمیده
یه روز میام پیشتون اون روز نزدیکه
پس خداحافظ تا لحظه دیدار
خدا کنه خواب باشم پس کی میشم بیدار

تو که رفتی به سلامت
وعدة ما به قیامت
حسرت یه لحظه دیدن
واسه من شده یه عادت



برای دانلود اهنگ کلیک کنید